Եթե չեք կարողանում քնել, ապա խմեք սրանից մի կում և անմիջապես կքնեք

Դիտումներ 0

Եթե չեք կարողանում քնել, ապա խմեք սրանից մի կում և անմիջապես կքնեք

Պահանջվող բաղադրիչները.

1 ճաշի գդալ կոկոսի յուղ

¼ թեյի գդալ մեղր

1/8 թեյի գդալ ծովի աղ

 

 

Այս երեք բաղադրիչներն օգնում են ձեր մարմնին «քնել» ողջ գիշեր: Այս խառնուրդը նաև նվազեցնում է սթրեսի կամ կորտիզոլի հորմոնների աճը, որոնք ստիպում են ձեզ արթնանալ կեսգիշերին: Ինչպե՞ս պատրաստել և օգտագործել խառնուրդը։

 

Տարբերակ 1. Կոկոսի յուղն ու մեղրը խառնել ամանի մեջ և ավելացնել մի քիչ ծովի աղ: Այնուհետեւ խառնել բոլոր բաղադրիչները։ Վերցրեք խառնուրդը գդալով և կուլ տվեք։ Հետո ջուր խմեք։

Տարբերակ 2. Վերցրեք կոկոսի յուղը, ավելացրեք մեղրը և խմեք ջուր: Այնուհետև կարող եք ծովի աղ ավելացնել մի փոքր բաժակով ջրի մեջ և խմել:

Կոկոսի յուղը էներգիա է հաղորդում ձեր մարմնին ողջ գիշեր: Քնելուց առաջ այն ընդունելը խանգարում է սովի պատճառով արթնանալ։

 

 

 

Բացի այդ, այն կանխում է արյան շաքարի ավելացումը, որը հաճախ քնի հետ կապված խնդիրների պատճառ է դառնում։

Մեղրը չի հանգեցնում արյան շաքարի ավելացման, բայց օգնում է ավելի լավ քնել: Այն սնուցում է ուղեղը լյարդում պարունակվող բավարար գլիկոգենով։

 

 

Երբ լյարդում բավարար գլիկոգեն չկա, մակերիկամներն ավելի շատ սթրեսի հորմոններ են թողարկում՝ ադրենալին և կորտիզոլ: Այս հորմոնների մեծ քանակությունը կարող է հանգեցնել քնի հետ կապված խնդիրների:

 

Աղը ևս մեկ առողջ բաղադրիչ է քնելուց առաջ, այն նաև օգնում է նվազեցնել սթրեսի հորմոնի մակարդակը:

Այս բաղադրիչը նպաստում է էներգիայի արտադրությանը՝ օգնելով ձեր մարմնին «քնել» գիշերվա ընթացքում: Արյան մեջ նատրիումի բավարար քանակությունը նվազեցնում է ադրենալինի և կորտիզոլի արտազատումը:

Ամենաընթերցվածը

Գովազդ