9 լավագույն մրգերը նախադիաբետի, շաքարախտի և ավելորդ քաշի համար


Դիտումներ 11425



9 լավագույն մրգերը նախադիաբետի, շաքարախտի և ավելորդ քաշի համար



Շաքարախտի և նախադիաբետի համար լավագույն մրգերի այս ցանկը պատրաստվել է սննդաբան Անդրեայի և բժիշկ Յուգոյի (էնդոկրինոլոգ) օգնությամբ: Դասակարգումը հիմնված է ինչպես գլիկեմիկ բեռի, այնպես էլ օգտակար սննդանյութերի քանակի վրա:

Հիշեք, որ երբ արյան շաքարի մակարդակը բարձր է, ավելի լավ է խուսափել հասունության բարձր մակարդակ ունեցող մրգերից: Ավելի լավ է դրանք ընդունել օպտիմալ քանակությամբ կամ պակաս հասուն վիճակում։

9 լավագույն մրգերը դիաբետիկների, նախադիաբետիկների և ավելորդ քաշ ունեցողների համար 

9. Խաղող

Խաղողը, թեև ունի ֆրուկտոզա, շատ հարուստ է հակաօքսիդանտներով։ Սա օգտակար է դարձնում ենթաստամոքսային գեղձի ինսուլինի կարգավորման գործառույթը խթանելու համար: Բայց մենք պետք է դրանք ընդունենք փոքր քանակությամբ, որպեսզի շաքարների քանակը հակաարդյունավետ չլինի։

8. Տանձ

Փոքր քանակությամբ տանձը նույնպես հարմար է շաքարային դիաբետով հիվանդ մարդկանց համար։ Կարևոր է ընտրել այնպիսի սորտեր, որոնք ցածր են շաքարով և ոչ շատ հասունացած:

Տանձը հարուստ է ջրով, ուստի այն հեշտ է մարսվում և շատ թարմացնող է ամռանը: Նրանք ունեն նաև վիտամին C և մանրաթել: Նրանք նաև ցածր կալորիաներ և ածխաջրեր են պարունակում:

7. Ավոկադո

Այն պարունակում է ճարպեր, որոնք համարվում են առողջարար: Դրանք նաև հարուստ են բջջանյութով, որն օգնում է ոչ միայն վերահսկել շաքարի մակարդակը, այլև կանխել սրտանոթային հիվանդությունները։ Գլիկեմիկ ինդեքսը շատ ցածր է։

6. Կիվի
միրգ Կիվին հարուստ է C, E և A վիտամիններով, կալիումով և բարձր բետա-կարոտինով, որն օգնում է պաշտպանել օրգանիզմը վարակներից և օգնում է մեզ բարելավել մեր ընդհանուր առողջությունը:

Բացի այդ, կիվին հարուստ է բջջանյութով, որն օգնում է վերահսկել արյան մեջ շաքարի մակարդակը, ինչպես նաև ցածր ածխաջրեր:

5. Ելակ եւ կարմիր հատապտուղներ

Դրանք հարուստ են հակաօքսիդանտներով և պարունակում են կալիում և վիտամին C, որոնք օգնում են ենթաստամոքսային գեղձի ճիշտ աշխատանքին և վերականգնմանը: Բջջանյութի բարձր և ցածր ածխաջրերի պարունակությունը նաև օգնում է վերահսկել արյան գլյուկոզի մակարդակը:

4. Խնձոր
Խնձորը պարունակում է հանքանյութեր, շատ ջուր, մանրաթել և վիտամին C: Խնձորի մեջ հայտնաբերված պեկտինը օգնում է մեզ հեռացնել տոքսինները մարմնից: Եվ նաև վերահսկելու արյան մեջ գլյուկոզայի մակարդակը՝ նվազեցնելով մեր օրգանիզմում ինսուլինի անհրաժեշտությունը։

3. Գրեյպֆրուտ և պոմելո 

Դրանք պարունակում են մանրաթելերի և վիտամին C-ի լավ մակարդակ: Սա հակաօքսիդանտ ազդեցություն ունի, որը նպաստում է ածխաջրերի պատշաճ կլանմանը: Այն նաև մեծացնում է ինսուլինի նկատմամբ զգայունությունը:

Այն նաև օգնում է պահպանել առողջ քաշը և կանխել ավելորդ քաշը, որը դուք գիտեք, որ շաքարախտի ռիսկի գործոն է:

2. Նարինջ
Շատ առողջարար միրգ է ոչ միայն շաքարային դիաբետով հիվանդների, այլեւ ավելորդ քաշ ունեցողների համար։ Նարինջը պարունակում է քիչ շաքար և մեծ քանակությամբ բջջանյութ:
Միշտ ավելի լավ է մի ամբողջ նարինջ ուտել, քան հյութ խմել։ Քանի որ երբ մենք ուտում ենք այն, մենք ուտում ենք մանրաթել, և դա օգնում է վերահսկել արյան գլյուկոզի մակարդակը:

Այն նաև հարուստ է վիտամին C-ով և պարունակում է կալիում, մագնեզիում, կալցիում, թիամին, ֆոլաթթու... Այս ամենը օգնում է բարելավել ենթաստամոքսային գեղձի աշխատանքը, ինչը շատ կարևոր է շաքարախտի դեպքում։

1. Կիտրոն

Կիտրոնաթթուն օգնում է դանդաղեցնել արյան գլյուկոզայի մակարդակի բարձրացումը: Եվ նաև այն ծառայում է ընդհանուր առմամբ բարելավելու մեր առողջությունը, քանի որ այն ունի վիտամին B և C, կալիում, մագնեզիում, ֆոսֆոր, վիտամին P, մանրաթել և շատ ջուր:

Խորհուրդ է տրվում նաև օգտագործել հետևյալ մրգերը.

• ծիրան

• սեխ

• ձմերուկ

• մանգո

• մոշ

• արքայախնձոր

• բալ

Ամենաընթերցվածը

loading...
loading...