18000 դրամ հրատապ օգնություն. որ ընտանիքները կդառնան նպաստառու

Դիտումներ 840
18000 դրամ հրատապ օգնություն. որ ընտանիքները կդառնան նպաստառու

«Սոցիալական իրավունք»  շարքն այսօր անդրադառնում է Եռամսյակային հրատապ օգնություն կարգին՝ ներկայացնելով այն ստանալու իրավունք ունեցող շահառուներին օրենքով տրվող արտոնությունը:

ԸՆՏԱՆԵԿԱՆ ՆՊԱՍՏ, ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՆՊԱՍՏ , ՀՐԱՏԱՊ ՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆ …սրանք 3 էլ սոցիալապես անապահով ընտանիքներին ուղղված պետական աջակցության ծրագրեր են և բաշխվում են սոցապահովության միևնույն ծրագրի բյուջեից:  Այս երեք  ծրագրի տարբերությունն այն է, որ յուրաքանչյուրում ընդգրկվող շահառուների անապահովության գնահատման միավորներն են տարբեր:

Այսպես՝ եթե ընտանեկան և սոցիալական նպաստների նշանակման դեպքում շահառու համարվող ընտանիքը կարիքների գնահատման արդյունքում պետք  է ապահովի առնվազն 30.01-ից բարձր միավոր, որպեսզի սամենամսյա նպաստ ստանալու իրավունք ունենա, ապա հրատապ օգնության ծրագրի դեպքում շահառու ընտանիք ընտրելու չափորոշիչները շատ ավելի մեղմ են  և անապահով ընտանիքը ավելի նվազ միավորներով է դառնում նպաստառու:

ՀՐԱՏԱՊ ՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆԸ  շահառուին տրամադրվում է եռամսյա ժամկետով (եռամսյակով)  նպաստի չափը կայուն 18000 դրամ է: 

Եթե անապահով ընտանիքը երեք ամիս անց նորից ուզում է օգտվել հրատապ օգնություն սոցաջակցությունից, ապա  դիմումը և անհրաժեշտ փաստաթղթերը  նորից  պետք է ներկայացնի:

 


Որ ընտանիքն իրավունք ունի ստանալ  եռամսյակային հրատապ օգնություն

 

Եռամսյակային հրատապ օգնություն ծրագրի շահառու կարող է դառնալ անհետաձգելի լուծում պահանջող կյանքի դժվարին իրավիճակում հայտնված, անապահովության գնահատման համակարգում  հաշվառված  այն ընտանիքը, որն ունի անապահովության «0» -ից բարձր  միավոր  ու և  չունի ընտանեկան կամ սոցիալական նպաստի իրավունք:

Այս աջակցությունից օգտվելու իրավունքը և դրա չափորոշիչները սահմանել է Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունը՝ որպես լիազոր մարմին, սակայն շահառուի կարգավիճակը՝ ըստ իր դիմումի, ուսումնաասիրում և ընտանիքի անապահովության համակարգում ընդգրկելու մասին որոշում էթ կայացնում բացառապես սոցիալական աջակցության տարածքային կենտրոնը՝ համապատասխան խորհրդի ձայների բացարձակ մեծամասնությամբ:

 

Նշենք, որ մայրաքաղաքի դեպքում՝ դրանք վարչական շրջանների համայնքապետարաններում գործող սոցիալական ծառայություների տարածքային  կենտրոններն են (ՍԾՏԿ), իսկ մարզերի պարագայում՝ տվյալ մարզի քաղաքապետարաններում տեղակայված և նույն մարզպետների ենթակայությամբ գործող սոցիալական ծառայությունների տարածքային կենտրոններն են  (ՍԾՏԿ) , որտեղ էլ քաղաքացին պետք է իր դիմումը ներկայացնի: Ի դեպ, դժգոհությունների կամ դիմումին տրված պատասխանի հետ չհամաձայնելու  դեպքում քաղաքացին իրավասու է դիմել վերահսկող մարմին, այն է՝ Աշխատանիք և սոցիալական հարցերի նախարարություն:

Ուշադրություն. ՍԾՏԿ-ի խորհուրդը , որպես  անհետաձգելի լուծում պահանջող կյանքի դժվարին իրավիճակ, դիտարկում և գնահատում է  հետևյալ դեպքերը՝

  • միայն կենսաթոշակառուներից, ծերության կամ հաշմանդամության նպաստառուներից բաղկացած ընտանիք լինելը,
  • ընտանիքում մեկից ավելի երեխայի առկայությունը,
  •  ընտանիքի անդամներից մեկի կամ մի քանիսի երկարատև հիվանդությունը,
  •  ընտանիքի կազմում գործազուրկ ունենալու հանգամանքը,
  • ընտանիքի կազմում ուսանող ունենալու հանգամանքը,
  •  բնակարանի հրդեհը, բնակարանի (մի մասի) փլուզումը, ներտնային հաղորդակցուղիների վթարները և նմանատիպ այլ հանգամանքներ,
  • ընտանիքի անդամի մահը, ինչպես նաև կյանքի դժվարին այլ իրավիճակների պատճառներով առաջացած կարճատև ֆինանսական խնդիրների առկայությունը:
  • Շարունակությունը այստեղ ՝ http://www.dialogue.am/eramsyakayin-hratap-ognutyunvor-yntiqy-shaharu-kdarna/
Ամենաընթերցվածը
Փակել գովազդը