Կանաչ սմուզիներ առողջության և գեղեցկության համար


Դիտումներ 391



Կանաչ սմուզիներ առողջության և գեղեցկության համար



Կանաչեղենը վիտամինների, հանքանյութերի և քլորոֆիլի պահեստ է՝ օգտակար մեզ համար, իսկ բլենդերի մեջ աղացած՝ համեղ կոկտեյլների տեսքով, այն դառնում է իսկական նվեր մեր օրգանիզմի համար՝ մաքրելով և բուժելով այն։

 

Կոշտ օգուտ

Սննդաբանները պնդում են, որ կանաչ սմուզիները հիանալի միջոց են վիտամինների առավելագույն դոզա ստանալու համար, ինչպես նաև եզակի բաղադրիչ՝ քլորոֆիլ, որը հանդիպում է միայն կանաչեղենի մեջ : Բայց մենք այնքան հազվադեպ ենք օգտագործում կանաչ տերևավոր բանջարեղեն. առավելագույնը մենք հիմնական ճաշատեսակին ավելացնում ենք հազարի մի քանի տերև, զարդարում տաք մաղադանոս կամ սամիթի մի ճյուղ կտրատում ենք ապուրի մեջ: Օրգանիզմը շատ ավելի շատ քլորոֆիլ կստանա, եթե դուք սովորեք կանոնավոր կերպով խմել փոքր քանակությամբ կանաչ սմուզիներ (օրական մեկ բաժակը բավական է): Ինչ-որ իմաստով սմուզին շատ ավելի առողջարար է, քան թարմ քամած հյութերը, քանի որ դրանք ավելի քիչ խտացված են, և միևնույն ժամանակ պարունակում են մանրաթել, որը կարևոր է մեր մարսողական համակարգի համար։ 

 

 

Հակացուցումներ

Հում բանջարեղենից և մրգերից սմուզիների կանոնավոր ընդունման լուրջ հակացուցումները աղեստամոքսային տրակտի ցանկացած սուր հիվանդություններ են՝ գաստրիտ, կոլիտ, խոլեցիստիտ, պանկրեատիտ, ինչպես նաև հղիություն և լակտացիա: Նրանք, ովքեր տառապում են երիկամների քրոնիկ հիվանդությամբ, նույնպես պետք է ավելի զգույշ լինեն։ Նրանք, ովքեր նախկինում հազվադեպ էին ուտում հում բանջարեղեն և կանաչի, կանաչ սմուզի առաջին բաժակներից հետո, կարող են զգալ փորլուծության ախտանիշներ: Այս դեպքում, նախքան դետոքսի կուրսը սկսելը, դուք պետք է աստիճանաբար ձեր մարմինը վարժեցնեք կանաչապատմանը։ 

 

Ինչ մանրացնել.

Ցանկացած կանաչ դետոքս կոկտեյլի հիմնական բաղադրիչներն են կանաչի մի փունջ, քաղցր մրգեր, ջուր։ Ցանկալի է, որ կանաչի հարաբերակցությունըմի բաժակով պտուղը մոտավորապես 60/40 էր: Բլենդերի մեջ ավելացրեք մոտ կես բաժակ ջուր՝ պատրաստի ըմպելիքի խտությունը հարմարեցնելով ձեր ճաշակին։ Մնացածի համար կարող եք ցույց տալ ձեր երևակայությունը և համեղ« նախաճաշ» պատրաստել բառացիորեն ցանկացած ուտելի տերևներից և մրգերից, որոնք կգտնեք սառնարանում կամ այգում: Թարմության համար կարող եք ջրի փոխարեն բլենդերի մեջ սառույցի կտորներ ավելացնել, հագեցման համար՝ ընկույզի կաթ։ 

 

 

Կանաչի հետ լավ կհամապատասխանեն նաև չիայի սերմերը, քնջութի սերմերը կամ դդմի սերմերը։ Կոկտեյլի համար ավելի լավ է ընտրել մանր մրգեր կամ բանջարեղեն, քանի որ մրգի մեծ չափը վկայում է նրանում օսլայի բարձր պարունակության, ինչպես նաև պարարտանյութերի մասին հողում։ Ուշադրություն դարձրեք մրգերի հասունությանը. դրանք պետք է լինեն բավականաչափ հասուն, բայց ոչ թառամած։ Ամռան ամիսներին անտառում կարելի է հավաքել երիտասարդ եղինջի, հոդատապի կամ դանդելիոնի տերևներ։

Ամենաընթերցվածը

loading...
loading...