Երեխաներիս ամենասիրելի աղանդերը ՝ համեղ, օգտակար և հեշտ պատրաստվող․ Ահա բաղադրատոմսը

Դիտումներ 436

Երեխաներիս ամենասիրելի աղանդերը ՝ համեղ, օգտակար և հեշտ պատրաստվող․ Ահա բաղադրատոմսը

Աղանդերը պատրաստվում է արագ և հեշտությամբ։ Սա համեղ և բնական կաթնային սուֆլե է, որը կարելի է մատուցել ոչ միայն որպես դեսերտ. շատ համեղ է այս սուֆլեից մի քանի գդալ ավելացնել մի բաժակ սուրճի մեջ. Իմ ընկերը, ում թոռները հաճախ են հիվանդանում, նրանց համար պատրաստում է այս սուֆլեն և այն անվանում «տաք պաղպաղակ». այո, այո, մի զարմացեք, այն պաղպաղակի համ ունի։ Եվ սա չնայած այն հանգամանքին, որ այն բաղկացած է կեֆիրից և թթվասերից: Փորձելով այս սուֆլեն՝ ոչ բոլորը կարող են հասկանալ, որ այն պատրաստված է կեֆիրից։ 

Բաղադրությունը՝

- 0,5 լ կեֆիր

- 1/3 բաժակ ցածր յուղայնությամբ թթվասեր

- 1/4 (գուցե 1/2) բաժակ շաքարավազ

- 1 ճ.գ. գդալ ժելատին

- 0,5 տուփ վանիլային շաքար

Պատրաստումը՝

1. Ժելատինը թրմեք քիչ քանակությամբ ջրի մեջ, ուռելուց հետո անընդհատ հարելով տաքացրեք բարձր ջերմաստիճանի, բայց չեռացրեք։ Հետո թող սառչի։

2. Կեֆիրը, թթվասերը, շաքարավազը (սովորական և վանիլինը) միացնում ենք և հարում ենք հարիչով մոտ 3 րոպե։

3. Առանց հարելը դադարեցնելու, սառեցված ժելատինը լցնում ենք կաթնային զանգվածի մեջ և շարունակում հարել ևս 3 րոպե։

4. Ստացված զանգվածը անմիջապես լցնել բաժակների, ծաղկամանների կամ կաղապարների մեջ և դնել սառնարանը մինչև պնդանալը (սովորաբար 2-4 ժամով)։

5. Պատրաստի աղանդերն այնուհետև կարելի է ձեր հայեցողությամբ զարդարել հատապտուղներով, ընկույզով, քերած շոկոլադով և մատուցել որպես դեսերտ։ Կարող եք նաև մի փոքր նվազեցնել կեֆիրի քանակը և ավելացնել ցանկացած բնական հատապտուղ հյութ՝ չփոխելով հեղուկի ընդհանուր քանակը։ Այնուհետեւ դուք կստանաք հատապտուղ-կաթնային սուֆլե։ Ես իսկապես, իսկապես սիրում եմ այս բաղադրատոմսը: 



Ի՞նչ օգուտներ և վնասներ է տալիս պաղպաղակը օրգանիզմին

Վերջերս կատարված ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ շատ երեխաների և մեծահասակների սիրելի ուտեստը կարող է օգուտներ բերել:

 

 

Խոսքը պաղպաղակի մասին է։

Դա իսկապես բավականին ճարպային արտադրանք է:

Եթե ​​աղանդեր եք օգտագործում անսահմանափակ քանակությամբ, ապա մեծ է կոկորդի ցավի և ավելորդ քաշի հավանականությունը, բայց իրականում փոքր ծավալի դեպքում այն ​​ունի օգուտներ։

Այս մասին հայտարարել է Յուլիա Ստեպոչկինան։



Նա նշեց, որ դասական պաղպաղակը պատրաստվում է կաթի հիման վրա, որը հարուստ է վիտամիններով, ինչպես նաև հագեցնում է էներգիան, լավ է ազդում նյարդային համակարգի և նյութափոխանակության գործընթացների վրա, ինչպես նաև կարող է բարձրացնել իմունիտետը։

Նման արտադրանքի մեջ կենդանական ծագման կաթի ճարպը պարունակվում է բարձր կոնցենտրացիայով, բայց միևնույն ժամանակ այն պարունակում է ֆերմենտներ, որոնք օգնում են քայքայել ճարպը։

 

 

Ստեպոչկինան լրագրողների հետ զրույցում հավելեց, որ այս նրբության մեջ կարելի է գտնել նաև երջանկության հորմոն։ Սերոտոնինը օգնում է ավելի հեշտ հաղթահարել սթրեսը, պահպանում է լավ տրամադրությունը։

Կայքում տեղ գտած նյութերը կրում են միմիայն տեղեկատվական բնույթ։ Ցանկացած ինքնաբուժումից և բնական միջոցներ կիրառելուց առաջ, պարտադիր հարցրեք բժշկի կարծիքը։



Ամենաընթերցվածը