Ողնաշարի, ծնկների և հոդերի վերջնական բուժում. Առաջիկա 5 տարիներին ցավ չեք զգա

Դիտումներ 5735

Ողնաշարի, ծնկների և հոդերի վերջնական բուժում. Առաջիկա 5 տարիներին ցավ չեք զգա

Հաճախ մարդիկ կարող են տառապել օստեոարթրիտից, հոդացավերից և այլն: Այս ցավերը կարող են այնքան սուր լինել, որ մեզ տանջենբկամ նույնիսկ կաթվածահար անել:

Վատագույն դեպքում մեզ կթողնեն անկողնուն գամված՝ ոչինչ անել չկարողանալով։ Ճշմարտությունն այն է, որ մենք սա չենք ուզում:
Այս խնդիրը լուծելու համար շատերը դիմում են հաբերի և այլ դեղամիջոցների: Մենք չենք կարող ժխտել, որ այս դեղամիջոցները շատ օգտակար են ցավը թեթևացնելու համար:
Այդ իսկ պատճառով մենք ցանկանում ենք կիսվել ձեզ հետ բնական միջոցով, որը շատ օգտակար կլինի ձեզ համար։ Սա ժելատինից պատրաստված ըմպելիք է։
Ժելատինային սպիտակուցների առավելությունն այն է, որ դրանք պարունակում են ամինաթթուներ, որոնք անհրաժեշտ են մեր օրգանիզմին։
Ավելին, ժելատինը պարունակում է նաև վիտամիններ, հանքանյութեր, մանրաթելեր և հակաօքսիդանտներ։ Այս բոլոր առավելությունները մենք ստանում ենք զրոյական կալորիաներով:

Այն, ինչ մեզ անհրաժեշտ է.
ժելատին (150 գ)
սառը ջուր

Գիշերը պետք է լցնել 5 գ ժելատին՝ 2 ճաշի գդալին համարժեք մի բաժակ սառը ջրի մեջ։ Այս 2 բաղադրիչները պետք է լավ խառնել և թողնել սառնարանում մինչև հաջորդ օրը։
Հաջորդ առավոտ այս ըմպելիքը կարելի է ընդունել մրգահյութի, սառը կաթի, մածունի կամ ցանկացած այլ ըմպելիքի հետ, որը ձեզ դուր է գալիս։ 



Օգտակար սովորություն՝ քնելուց առաջ ողնաշարը ձգեք

Ամեն օր, անկողնում պառկած, լավ սովորություն դարձրեք ձգել ձեր ողնաշարը.

1) բարձրացրեք ձեր ձեռքերը վերև;

2) թեքեք երկու ոտքերը և ուղղեք ձեր ծնկները;

3) ձգեք ձեր հետույքը;

4) քաշեք որովայնի ստորին հատվածը և ամուր սեղմեք մեջքի ստորին հատվածը դեպի մահճակալին;

5) և այժմ, պահպանելով այս դիրքը, ձգեք ձեր ձեռքերը վերև, կրունկները վար՝ ձգելով ողնաշարը երկու ուղղությամբ։

Սկսեք այսպես պահել 5 վայրկյան և աստիճանաբար ավելացնել մինչև 20 վայրկյան:

Հետո մի փոքր հանգստացեք։

 

 

Խորհուրդ եմ տալիս սովորել այս վարժությունը նախ հատակին, գորգի վրա, և այն լավ տիրապետելով ու զգալով՝ ամեն անգամ քնելուց առաջ պարապեք։

Քնելուց առաջ ձգելով ողնաշարը՝ դուք ձգում եք ողերը միմյանց միջև՝ դրանով իսկ մեծացնելով նրանց միջև հեռավորությունը և ազատելով դեֆորմացված և միջողնաշարային համակարգից։

Գիշերը ձգելով ողնաշարը՝ դուք այն առողջ եք պահում երկար տարիներ:



Մենք հեռացնում ենք աղի կուտակումները վզի ողնաշարի մեջ

Ձեզ անհրաժեշտ կլինի.

- կարտոֆիլ

- մեղր

- եղևնու յուղ

1.  Պատրաստեք կոմպրես վզի հատվածում։

2. Վերցրեք մանր քերիչով քերած հում կարտոֆիլը և 1։1 հարաբերակցությամբ խառնեք մեղրի հետ։

3.  Պատրաստված զանգվածից կոմպրես քսել պարանոցի և ուսագոտու վրա։

 

4.  Վրան թուղթ դնել և տաքանալուց հետո վիրակապով ամրացնել։ Կոմպրեսը թողեք 2 ժամ։

5.  Հանելուց հետո կոմպրեսի տեղը խոնավ տաք շորով սրբել ու եղեւնու յուղ քսել։ Բուժման ընթացքը 7-10 պրոցեդուրա է։

Բուժման այս մեթոդն օգտագործելուց առաջ խորհրդակցեք ձեր բժշկի հետ։

Կայքում տեղ գտած նյութերը կրում են միմիայն տեղեկատվական բնույթ։ Ցանկացած ինքնաբուժումից և բնական միջոցներ կիրառելուց առաջ, պարտադիր հարցրեք բժշկի կարծիքը։



Ամենաընթերցվածը