Ուժեղ գլխացավի հիմնական պատճառը այս վիտամինի պակասն է


Դիտումներ 55
Ուժեղ գլխացավի հիմնական պատճառը այս վիտամինի պակասն է

Իսկ դուք գիտեի՞ք, որ ուժեղ գլխացավերն ու միգրենը կարող են առաջացնել վիտամինների պակասի միջոցով:

Ծանր գլխացավերի ընդհանուր պատճառները

1. Հորմոնալ փոփոխություններ. կանանց մոտ էստրոգենի մակարդակի տատանումները կարող են գլխացավեր առաջացնել: Դա տեղի է ունենում կնոջ դաշտանային ցիկլից առաջ կամ ընթացքում:

2. Սնունդ. Համարվում է, որ աղի մթերքները (ոչ ծովի աղը) և վերամշակված մթերքները միգրենի պատճառ են հանդիսանում:

3. Խմիչքներ. Ալկոհոլ, հատկապես ֆենոլի բարձր պարունակությամբ կարմիր գինի: Բացի այդ, կոֆեինով հարուստ ըմպելիքները կարող են առաջացնել միգրեն:

4. Սթրեսը կարող է առաջացնել միգրեն: Հատկապես, եթե դուք գտնվում եք սթրեսային իրավիճակում կամ չեք կարողանում կառավարել սթրեսը։

5. Զգայական գրգռիչներ՝ պայծառ լույսեր, արևի փայլ, բարձր ձայներ կամ անսովոր հոտեր։ Հատկապես ուժեղ օծանելիքները, ներկերի նոսրացուցիչը կամ ծխախոտի ծուխը կարող են ուժեղ գլխացավի և միգրենի պատճառ դառնալ:

6. Քնի ռեժիմի փոփոխություններ. Քնի պակասը, ինչպես նաև չափից շատ քունը կարող է առաջացնել գլխացավեր և նույնիսկ միգրեն:

7. Ֆիզիկական գործոններ. ինտենսիվ ֆիզիկական ակտիվությունը կարող է առաջացնել միգրեն, հատկապես մկանային լարվածության պատճառով, որը սննդակարգում առաջացնում է կալցիումի և/կամ մագնեզիումի պակաս:

8. Շրջակա միջավայրի փոփոխություններ. կլիմայի փոփոխությունը կամ բարոմետրիկ ճնշման փոփոխությունները կարող են առաջացնել միգրեն:

9. Դեղորայք. Հակաբեղմնավորիչները և վազոդիլացնողները կարող են վատթարացնել միգրենը:

Ուժեղ գլխացավեր և վիտամինների պակաս

Հետազոտությունը ցույց է տվել, որ վիտամին B6-ը, B12-ը և ֆոլաթթուն վեց ամսվա ընթացքում կիսով չափ կրճատում են միգրենը: Նախորդ հետազոտությունները նաև պարզել են, որ վիտամին B2-ը (ռիբոֆլավինը) կարող է օգնել կանխել միգրենի հարձակումները:

Մեկ այլ հետազոտություն, որը հրապարակվել է International Journal of Clinical Practice ամսագրում, ցույց է տվել, որ վիտամին D-ի պակասը կապված է միգրենի հետ: Գիտնականները պարզել են, որ խրոնիկ միգրենով հիվանդների 42%-ը վիտամին D-ի պակաս է ունեցել: Նրանք եզրակացրել են, որ որքան երկար է հիվանդը տառապում քրոնիկ միգրենով, այնքան ավելի հավանական է, որ նրանք ունենան վիտամին D-ի պակաս:

Ֆոլաթթվի և վիտամին B12-ի պակասը կարող է հանգեցնել ծանր անեմիայի: Եթե ​​այս վիճակը բավականաչափ ծանրանում է, այն կարող է առաջացնել միգրեն, բացի հոգնածությունից, հիշողության կորստից և դյուրագրգռությունից: Ենթադրվում է, որ որոշ գենետիկ մուտացիաներ հանգեցնում են հոմոցիստեինի արտադրության ավելի բարձր մակարդակի: Արդյունքում, այն կարող է օրգանիզմը դարձնել ավելի հակված միգրենի հարձակումների նկատմամբ: Հետազոտողները պարզել են, որ B6 և B12 վիտամիններն աշխատում են՝ իջեցնելով հոմոցիստեինի մակարդակը:

Պարզ ասած, եթե դուք տառապում եք միգրենից, ամեն ինչ արեք, որպեսզի խուսափեք հրահրող գործոններից: Եվ նաև համոզվեք, որ բավարար քանակությամբ եք ստանում այս կարևոր սննդանյութերը՝ վիտամիններ B12, B6, B2, ֆոլաթթու և վիտամին D:

 

Ամենաընթերցվածը

Գովազդ