Ներկայացնում ենք հացի բաղադրատոմս, որը դիետիկ է, համեղ և ստիպում է նիհարեք



Ներկայացնում ենք հացի բաղադրատոմս, որը դիետիկ է, համեղ և ստիպում է նիհարեք


Բաղադրամասեր

1 բաժակ  շագանակագույն բրինձ,

4 հատ ձու,

200 գրամ կարագ,

1 թեյի գդալ հիմալայան աղ,

1 ճաշի գդալ փխրեցուցիչ,

համեմունքներ՝ ըստ ցանկության

Պատրաստման եղանակը

Բրնձի վրա ջուր լցրեք, թողեք նվազագույնը 4 ժամ։ Ջուրը թափեք, լվացեք բրինձը, բլենդերում խառնեք մյուս բաղադրիչների հետ՝ բացի փխրեցուցչից։ Երբ խառնուրդը համասեռ դառնա, ավելացրեք փխրեցուցիչը, ևս մեկ անգամ խառնեք։ Տարայի վրա մի փոքր ձիթապտղի յուղ քսեք։ Խմորը դրեք դրա մեջ և թողեք մոտ 10-15 րոպե։

Թխեք 180 աստիճանի պայմաններում՝ 30-35 րոպե։ Սպասեք, մինչև հացը սառչի, հանեք գազօջախից։



loading...
loading...