Ինչպես ազատվել այտուցներից սննդի միջոցով, խորհուրդ դիետոլոգից. Անժելիկա Դյուվալ


Դիտումներ 537



Ինչպես ազատվել այտուցներից սննդի միջոցով, խորհուրդ դիետոլոգից. Անժելիկա Դյուվալ



Օրգանիզմում հեղուկի ավելցուկ կուտակումը հաճախ պայմանավորված է թերսնուցմամբ: Հետևաբար, այտուցից ազատվելու առաջին քայլը մենյուի ուղղումն է: Ինչպես հավասարակշռել ձեր սննդակարգը՝ այտուցներից ազատվելու համար, ասում է փորձագետ դիետոլոգ, սպորտային սննդաբան Անժելիկա Դյուվալը :

 

Ուռուցքից խուսափելու համար կերակուրը քիչ աղեք։ Նորմ - օրական 5 գ աղ, սա մոտավորապես մեկ թեյի գդալ է առանց սլայդի

Սննդի հետ կապված այտուցների ամենաակնառու պատճառը սննդակարգում ավելորդ աղն է:

Կալիումը և նատրիումը պատասխանատու են մեր մարմնում ջրի հավասարակշռության համար: Առաջինը նպաստում է հեղուկի բնական հեռացմանը, երկրորդը՝ պահպանմանը։ Եթե ​​շատ նատրիում կա, ջուրը պահպանվում է միջբջջային տարածությունում:

Նատրիումի հիմնական աղբյուրներն ինքնին կերակրի աղն է, ինչպես նաև աղած և ապխտած մթերքները։ Խոսքը միայն պահածոյացված վարունգի կամ ծովատառեխի մասին չէ: Շատ աղ են պարունակում երշիկեղենն, խանութից գնված պելմենին, պատրաստի կոտլետները և այլ կիսաֆաբրիկատները։ Սովորաբար դրանք այնքան էլ աղի չեն թվում. այո, համը հարուստ է, բայց բավականին չեզոք: Դա տեղի է ունենում դրանցում շաքարավազի, համեմունքների, ճարպերի ավելացման պատճառով. այս բաղադրիչների խառնուրդը, որը կազմված է որոշակի համամասնություններով, խաբում է համի ընկալիչները: Իրականում, նատրիումի գերբեռնվածությունը երաշխավորված է նման ուտեստների հաճախակի օգտագործմամբ, այնպես որ, եթե դուք հակված եք այտուցների, դրանք նախ պետք է հեռացնել:

Սա չի նշանակում, որ դուք պետք է տխուր ծամեք անթթխմոր կերակուրը։ Եթե ​​դուք ինքներդ եք եփում և անում եք առանց կիսաֆաբրիկատների, կարող եք առանց վախի աղ ավելացնել ուտեստներին։ Նորմը օրական 5 գ աղ է։ Խոսքը գնում է մի թեյի գդալի մասին՝ առանց սլայդի, բայց այժմ նրանք վաճառում են տարբեր աղացած աղ, և դա կարող է հանգեցնել «դոզավորման» սխալների։ Լավագույնն այն է, որ 5 գ աղը, որը սովորաբար օգտագործում եք էլեկտրոնային մասշտաբով, չափեք և կենտրոնանաք այս քանակի վրա:

Մի քիչ խմեցի՞ք։

 

 

Նրանք, ովքեր ակտիվ կենսակերպ են վարում, պետք է ավելի շատ խմել՝ այտուցից խուսափելու համար:

Հաճախ այտուց է նկատվում այն ​​մարդկանց մոտ, ովքեր ակտիվորեն զբաղվում են սպորտով, օրինակ՝ լոգանք, սաունա, այսինքն՝ շատ են քրտնում։ Բայց միայն այն դեպքում, եթե նրանք բավարար քանակությամբ ջուր չեն խմում:

Պարադոքսալ է, բայց փաստ. հեղուկի բացակայությունը հանգեցնում է դրա հետաձգմանը: Ջուրը մեր օրգանիզմի հիմնական «լուծիչն» է, այն ապահովում է նյութափոխանակության բոլոր գործընթացների հոսքը։ Օրգանիզմի համար դրա բացակայությունը շատ տագնապալի ազդանշան է, ուստի այն միացնում է փոխհատուցման մեխանիզմները և փորձում է պահպանել գոնե այն փոքր քանակությունը, որն արդեն կա։

Ուռուցքից ազատվելու համար կարևոր է խմելու ռեժիմ սահմանել։ Ջրի պահանջվող քանակությունը հեշտ է հաշվարկել բանաձևով՝ 30 մլ մեկ կիլոգրամ քաշի համար: Խոսքը սովորական մաքուր խմելու ջրի մասին է, այլ ոչ թե այլ խմիչքների։  

Այս ծավալը հավասարաչափ բաշխեք ողջ օրվա ընթացքում։ Միանգամից 200 մլ-ից ավելի խմելն անցանկալի է, ավելի լավ է խմել քիչ, բայց հաճախ։

 

Քաղցրավենիքի չափից ավելի ուտո՞ւմ:

 

Զգույշ եղեք տորթերի հետ. Բոլոր տեսակի քաղցրավենիքի հանդեպ կիրքը նաև հանգեցնում է օրգանիզմում հեղուկի պահպանմանը:

Շաքարավազը, քաղցրավենիքները, աղանդերը, բուլկիները, սպիտակ հացը և պարզ ածխաջրերով հարուստ այլ մթերքները հանգեցնում են արյան մեջ գլյուկոզայի մակարդակի կտրուկ բարձրացման։ Ի պատասխան՝ ենթաստամոքսային գեղձը մեծ քանակությամբ ինսուլին է արտադրում։ Դրա ավելցուկը կարևոր գործոն է, որը հրահրում է հեղուկի կուտակում։

Ուռուցքի հակումով, թեթև ածխաջրերի սպառումը պետք է նվազագույնի հասցվի: Ի դեպ, այս խմբին են պատկանում նաեւ քաղցր մրգերը, օրինակ՝ խաղողը կամ շատ հասուն բանանը։

Բացի սրանից, օգտակար է ենթաստամոքսային գեղձի բեռնաթափումը։ Դա անելու համար ժամանակավորապես անցեք օրական երեք սննդի, բացառելով նախուտեստները: Ճաշին և ընթրիքին անպայման ներառեք թարմ բանջարեղեն և խոտաբույսեր՝ կտրատած և աղցանի տեսքով։ Օգտակար կլինի նաև ֆիտոթերապիան՝ ձիաձետի, սոֆորայի, երիցուկի թուրմերը։ Ամենամսյա դասընթացը կօգնի զգալիորեն բարելավել մարսողությունը։

Վարունգը և մաղադանոսը այտուցը վերացնելու լավագույն մթերքներն են

Այտուցը կանխելու համար շատ օգտակար են կալիումով հարուստ մթերքները։ Առաջին հերթին թարմ խոտաբույսեր, հատկապես մաղադանոս: Այն, ի թիվս այլ բաների, ունի թեթև միզամուղ ազդեցություն և պարունակում է մեծ քանակությամբ օրգանական կալցիում, որը հիանալի ներծծվում է առանց երիկամների ծանրաբեռնվածության մեծացման:

Մեկ այլ գերմթերք է վարունգը՝ շատ կալիում, բարձր ջրի պարունակություն: Իսկ եթե ընթրիքից 2-3 ժամ հետո վարունգով ու մաղադանոսով հասարակ աղցան պատրաստեք, ապա առավոտյան դեմքի վրա այտուց չի լինի։ Ճիշտ է, ավելի լավ է նման ուտեստ ուտել քնելուց մեկուկես ժամ առաջ, որպեսզի գիշերը զուգարան չվազես։

Ճաշացանկում անպայման ներառեք խնձոր, կերեք ավելի շատ բանջարեղեն, հատկապես թարմ: Ընդհանուր առմամբ, աշխատեք հավասարակշռված և չափավոր սննդակարգով սնվել։

Կարևոր!

Այտուցը կարող է առաջանալ մեր ուտումից, բայց հաճախ դրանք դառնում են մարմնի անհանգստության ազդանշան:

Օրինակ, առավոտյան դեմքի այտուցը կարող է առաջանալ ալերգիայի պատճառով... բարձի նկատմամբ: Նրանում հաճախ են ապրում մանրադիտակային տիզ-սապրոֆիտները, և ահա թե ինչպես է դրսևորվում մեր արձագանքը նրանց կենսագործունեության արտադրանքներին։

Ամբողջ մարմնի այտուցը լավ պատճառ է վահանաձև գեղձը ստուգելու համար։ Երեկոյան ոտքերի այտուցվածություն - այցելեք ֆլեբոլոգի և բացառեք երակների վարիկոզ լայնացումը: Հեղուկի կուտակումը հաճախ ուղեկցում է սրտի հետ կապված խնդիրներին:

Եթե ​​սննդային շտկման ֆոնին այտուցը մշտական ​​է, արտահայտված կամ չի անհետանում մեկ շաբաթվա ընթացքում, անպայման դիմեք բժշկի։

Ամենաընթերցվածը

loading...
loading...