Վերացրեք մկանների և ոսկորների ցավը ՝ ժելատինով

Դիտումներ 218

Վերացրեք մկանների և ոսկորների ցավը ՝ ժելատինով

Կան կարևոր հիմնարար պատճառներ, որոնց պատճառով մարմինը ժամանակի ընթացքում տառապում է ցավից և կոշտությունից:

Եվ նրանք իսկապես կապ չունեն ծերացման հետ։

Մարմնի ցավի և կարծրության 5 պատճառ

Վնասվածք

Եթե ​​դուք նախկինում վիրավորվել եք, ապա շատ դեպքերում ձեր ներկայիս ցավը կարող է կապված լինել դրա հետ: Ոչ միայն դա, այլև վնասվածքը կարող է երկար տարիներ ակտիվ լինել ձեր մարմնում: Եվ դա կարող է նույնիսկ խնդիրներ առաջացնել, որոնք ուշադրություն են գրավում:

զսպում

Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ ցավը կարող է ունենալ հոգեբանական կամ զգացմունքային ծագում: Ճնշման ակտում մենք օգտագործում ենք մեր սեփական մկանները՝ մեր զգացմունքները զսպելու համար:

Ոչ բոլոր ցավերն են զուտ ֆիզիկական: Քրոնիկ ցավը կարող է կապված լինել ճնշված հոգեբանական կամ հուզական սթրեսի հետ, որն ուղղակիորեն առաջացնում է մկանային լարվածություն:

 

 

Սթրես

Ուշադրություն դարձրեք, թե ինչպես են ձեր ուսերն ու պարանոցը լարվում: Հատկապես, երբ դուք սթրեսի մեջ եք:

Չնայած բնական սթրեսին մեր արձագանքը նախատեսված է օգնելու մեզ արձագանքելու: Հատկապես վախի հետ հանդիպելիս դրա հետևանքներից մեկն այն է, որ ձեր մկանները ուժեղանում են:

Եթե ​​դուք ժամանակ չեք հատկացնում սթրեսից ազատվելու և հանգստանալու համար, դա կարող է հանգեցնել ամենօրյա ցավի և կոշտության:

կոշտություն

Շարժումը, հավանաբար, ձեր մարմինն ազատ և ճկուն պահելու ամենակարևոր կողմն է:

Եթե ​​մենք օրեր կամ շաբաթներ անցկացնենք առանց մարզվելու և շարժվելու, իրականում կոշտություն ենք ստեղծում: Ապացուցված է, որ ֆիզիկական վարժությունների և ամենօրյա շարժման անտեսումը արագացնում է ծերացման գործընթացը:

Ոչ միայն դա, այն նաև ձեզ վտանգի է ենթարկում տարիքային խանգարումների համար: Օրինակ, ինչպիսիք են սրտանոթային հիվանդությունները, 2-րդ տիպի շաքարախտը, գիրությունը և հենաշարժական համակարգի խանգարումները:



Սխալ վարժություններ

Մի բան, որը կարող է ավելի վատ լինել, քան ոչինչ չանելը, սխալ տեսակի շարժումներով զբաղվելն է: Մարզվելուց հետո մկանների խստությունը սովորաբար ցածր մակարդակի միկրոտրավմայի կամ մկանային մանրաթելերի փոքր պատռվածքի հետևանք է, որն առաջացել է վարժություն սթրեսորի հետևանքով:

Կարևոր է ոչ միայն համոզվել, որ վարժությունները ճիշտ եք կատարում, այլև կարևոր է խուսափել գերմարզումներից: Ոչ միայն դա, այլև արդյունք տեսնելու համար ձեզ հարկավոր չեն բարձր ինտենսիվությամբ մարզումներ:

Կարևոր է հավասարակշռել ձեր ապրելակերպը, ներառյալ այնպիսի գործողություններ, ինչպիսիք են թերապևտիկ յոգայի հոսքերը և հիմնական աշխատանքը, ինչպիսին է Պիլատեսը:

Ի լրումն ցավի և կոշտության իրական հիմնական պատճառի գնահատման, կան նաև օգտակար մթերքներ:

Որը կարող եք ներառել ձեր առօրյայում, որը կարող է շատ օգուտներ բերել։ Օրինակ՝ նվազեցնելով բորբոքումները, բուժելով հոդերը և վերականգնել վնասը:

Առողջ սնունդ հոդացավերի համար

Անկախ նրանից, թե դուք երբեմն ունեք հոդացավեր կամ ավելի շատ քրոնիկ արթրիտ, կան որոշ մթերքներ, որոնք կարող են օգնել ձեզ: Մթերք, որը շատ է օգնում ցավի և կոշտության դեպքում, ժելատինն է։ Փորձեք օգտագործել այն այս պարզ հյութի բաղադրատոմսում.

 

 

1 վարունգի հյութ, 1 թեյի գդալ կոճապղպեղի փոշի, 2 բաժակ կոկոսի կաթ, 1 ճաշի գդալ մեղր, 2 ճաշի գդալ ժելատին։

1 թեյի գդալ քրքումի փոշի (ավելացնել մի պտղունց սև պղպեղ)

Խառնել և վայելել

Ինչ է դոնդողը:

Ներքևի գիծ. ժելատինը, ըստ էության, «եփած կոլագեն է»: Տնական ոսկրային արգանակ պատրաստելու գործընթացում դուք կենտրոնացնում եք ձեր ողջ խոհարարական էներգիան ոսկորներից և կապաններից բնական կոլագենի, պրոլինի, գլուտամինի և գլիցինի արդյունահանման վրա:

Դուք կարող եք տեսնել եփած կոլագենի (նաև հայտնի է որպես ժելատին) ժելատինային հատկությունները, երբ ձեր տնական արգանակը սառչում է:

Կոլագենը մեր ամենաառատ սպիտակուցն է մարմնում: Հատկապես այն, ինչը հայտնի է որպես 1-ին տիպի կոլագեն, որը հայտնաբերված է մեր ոսկորների, մկանների, մաշկի, արյան անոթների, մարսողական համակարգի և ջլերի մեջ:



Ամենաընթերցվածը