Ծաղկակաղամբ ուտելու 7 կարևոր պատճառ, հատկապես սրտի և արյան անոթների հետ կապված խնդիրների դեպքում

Դիտումներ 238

Ծաղկակաղամբ ուտելու 7 կարևոր պատճառ, հատկապես սրտի և արյան անոթների հետ կապված խնդիրների դեպքում

Մոռացեք կարտոֆիլի պյուրեը։ Փորձեք շատ առողջ այլընտրանք՝ ծաղկակաղամբի պյուրե:

Խաչածաղկավոր բանջարեղենի շարքում ծաղկակաղամբը լավագույններից է, քանի որ այն ունի բազմաթիվ օգտակար հատկություններ: Ծաղկակաղամբի օգտագործումը ուսումնասիրվել է նրա հակաօքսիդանտ հատկությունների համար, որոնք կանխում են քաղցկեղը: Ծաղկակաղամբը պարունակում է բազմաթիվ սննդանյութեր, այն համեղ է և բազմակողմանի բաղադրատոմսերի համար, ուստի այն հիանալի հավելում է ցանկացած դիետայի համար:

1. Սննդային
տեղեկատվություն Ծաղկակաղամբը պարունակում է վիտամիններ B1 (թիամին), B2 (ռիբոֆլավին), B3 (niacin), B5 (պանտոտենաթթու), B6 ​​(պիրիդոկին) և B9 (ֆոլաթթու): Այն նաև պարունակում է օմեգա-3 ճարպաթթուներ և վիտամին K: Այն ծառայում է որպես սպիտակուցի, ֆոսֆորի և կալիումի լավ աղբյուր: Ծաղկակաղամբը վիտամին C-ի և մանգանի շատ լավ աղբյուր է, որոնք երկու հզոր հակաօքսիդանտներ են:

2. Հակաօքսիդանտ
Բացի այս նախորդ հակաօքսիդանտներից, ծաղկակաղամբը պարունակում է նաև կարոտինոիդներ: Ինչպիսիք են բետա-կարոտինը և ֆիտոնուտրիենտները, որոնք ներառում են կեմպֆերոլ, ֆերուլաթթու, դարչինաթթու և նաև կոֆեինաթթու: Արդյունքում, կանոնավոր ծաղկակաղամբ ուտելը կօգնի ձեզ պաշտպանել ազատ ռադիկալներից և նվազեցնել օքսիդատիվ սթրեսի հետևանքով առաջացած հիվանդությունների ռիսկը, ինչպիսիք են սրտի հիվանդությունները և քաղցկեղը:

 

 

3. Detox
Cauliflower-ը պարունակում է գլյուկոզինոլատներ և թիոցիանատներ (ներառյալ սուլֆորաֆան և իզոթիոցիանատ): Նրանք օգնում են բարձրացնել լյարդի կարողությունը չեզոքացնելու պոտենցիալ թունավոր նյութերը, որոնք կարող են հանգեցնել քաղցկեղի, եթե չվերացվեն: Ֆերմենտների առկայությունը, ինչպիսիք են գլուտատիոն տրանսֆերազը, գլյուկուրոնոզիլ տրանսֆերազը և քինոն ռեդուկտազը, նույնպես օգնում են դետոքսիկացման գործընթացին:

4. Քաղցկեղի կանխարգելում
Կան տասնյակ հետազոտություններ, որոնք ուսումնասիրում են սննդակարգի ազդեցությունը քաղցկեղի զարգացման վրա: Արդյունքում, ծաղկակաղամբ ուտելը նպաստում է քաղցկեղի հետևյալ տեսակների ռիսկի նվազեցմանը և բուժմանը.

Մի քանի ուսումնասիրություններ ցույց են տվել, որ այն ունի միացություններ, որոնք կարող են պայքարել քաղցկեղի դեմ և կարող են ոչնչացնել քաղցկեղի ֆերմենտները:



5. Հակաբորբոքային
Պոտենցիալ, ծաղկակաղամբի կանոնավոր օգտագործումը կարող է օգնել նվազեցնել բորբոքային հիվանդությունների ռիսկը: Հատկապես, ինչպիսիք են ռևմատոիդ արթրիտը, գիրությունը, շաքարախտը, աղիների բորբոքային հիվանդությունները և խոցային կոլիտը:

 



Մեկ բաժակ խաշած ծաղկակաղամբը պարունակում է մոտ 11 միկրոգրամ K վիտամին և 0,21 գրամ օմեգա-3 ճարպաթթու: Քանի որ ծաղկակաղամբում առկա են օմեգա-3 ճարպաթթու և վիտամին K: Այն օգնում է կանխել քրոնիկական բորբոքումները, որոնք հանգեցնում են այնպիսի հիվանդությունների, ինչպիսիք են արթրիտը, քրոնիկ ցավը և աղիքային որոշ հիվանդություններ: Բացի այդ, ծաղկակաղամբում հայտնաբերված գլյուկոզինոլատներից մեկը հեշտությամբ կարող է վերածվել մոլեկուլի, որը կոչվում է ITC isothiocyanate կամ indole-3-carbinol: I3C-ն հակաբորբոքային միացություն է, որն իրականում կարող է աշխատել գենետիկ մակարդակով: Եվ այսպիսով կանխել բորբոքային ռեակցիաների առաջացումը շատ վաղ փուլում։

6. Մարսողական համակարգի աջակցություն
Մեկ բաժակ խաշած ծաղկակաղամբը պարունակում է մոտ 3,35 գրամ մանրաթել: Արդյունքում այն ​​օգնում է մաքրել մարսողական համակարգը ավելորդ նյութերից։ Եվ նաև գլյուկորաֆին կոչվող նյութը պաշտպանիչ ազդեցություն ունի ստամոքսի լորձաթաղանթի վրա: Գլյուկորաֆինի դեպքում ձեր ստամոքսը ենթակա չէ Helicobacter pylori բակտերիաների, ինչը նվազեցնում է պեպտիկ խոցի և քաղցկեղի առաջացման վտանգը:

 

 

7. Սրտանոթային և ուղեղային անոթներ
Իր հակաօքսիդանտ և հակաբորբոքային հատկությունների շնորհիվ ծաղկակաղամբի օգտագործումը պաշտպանում է սիրտ-անոթային և ուղեղի անոթային հիվանդություններից: Օրինակ՝ աթերոսկլերոզի դեպքում նկատվում է արյունատար անոթների քրոնիկական բորբոքում, լիպիդների և լեյկոցիտների նստվածք։ Ի վերջո, հանգեցնում է դրանց տրամագծի նվազմանը: Այս տրամագծի նվազումը հանգեցնում է արյան հոսքի նվազմանը դեպի կարևոր օրգաններ, ինչպիսին է ուղեղը (կարող է հանգեցնել ինսուլտի): Ինչպես նաև սիրտը (կարող է հանգեցնել սրտի կաթվածի) և երիկամները (կարող է երիկամային անբավարարության հանգեցնել): Նվազեցնելով քրոնիկական բորբոքումները՝ ծաղկակաղամբը կարողանում է պահպանել արյան անոթների թափանցելիությունը։ Այն նաև պահպանում է արյան գերազանց հոսքը դեպի մարմնի հիմնական օրգաններ:

Գիտնականները միշտ չէ, որ տեսել են սրտանոթային խնդիրներ, ինչպիսիք են կենտրոնական բորբոքային բաղադրիչի առկայությունը: Սակայն անցանկալի բորբոքումների դերը մեր արյան անոթների և շրջանառության համար խնդիրներ ստեղծելու գործում գնալով ավելի կարևոր է դառնում սրտանոթային հիվանդությունները հասկանալու համար: Առանձնահատուկ հետաքրքրություն է գլյուկորաֆանինի պարունակությունը:

Գլյուկորաֆանինը գլյուկոզինոլատ է, որը կարող է վերածվել իզոպոցիանատ (ITC) սուլֆորաֆանի: Սուլֆորաֆանը ոչ միայն հակաբորբոքային ակտիվություն է առաջացնում մեր սրտանոթային համակարգում: Այն կարող է նաև օգնել կանխել և, հնարավոր է, նույնիսկ օգնել վերականգնել արյան անոթների վնասը: Այն նաև պարունակում է ալիցին, որը նվազեցնում է ինսուլտի և սրտի հիվանդությունների դեպքերը։

Մոռացեք կարտոֆիլի պյուրեի մասին, փորձեք շատ առողջ այլընտրանք. ծաղկակաղամբի պյուրե Ծաղկակաղամբի
ծաղիկները այն բույսի մի մասն են, որն ուտում են մարդկանց մեծամասնությունը: Այնուամենայնիվ, ցողունը և տերևները նույնպես ուտելի են և հատկապես լավ է ավելացնել ապուրին:

Ծաղկակաղամբն ուտելու լավագույն միջոցներից մեկը դրա սնուցիչները առավելագույնի հասցնելու համար այն հում վիճակում ուտելն է:



Ամենաընթերցվածը