Այս հիվանդությունների ժամանակ բանանը ավելի շատ կօգնի, քան անիմաստ և թանկ դեղամիջոցները



Այս հիվանդությունների ժամանակ բանանը ավելի շատ կօգնի, քան անիմաստ և թանկ դեղամիջոցները


Բանանը հենց այն մրգերից է, երբ «համեղը» համադրվում է «օգտակարի» հետ: Բանանի մեջ պարունակվող վիտամիններն ու այլ նյութեր օգնում են օրգանիզմին բոլոր «ճակատներում»: Բանանն իր մեջ օրգանիզմի համար չափազանց կարեւոր նյութեր է պարունակում եւ չափազանց օգտակար է։  

 

 

Բանանը հակաօքսիդանտների աղբյուր է և գործում է հարուցիչ բակտերիաների և վիրուսների դեմ: Գիտնականներն ասում են, որ բանանը հրաշալի միջոց է առողջական խնդիրների համար: Բանանը պետք է ուտել թարմ վիճակում: Եթե պահեք այն սառնարանում, հնարավոր է՝ կորցնի իր օգտակար հատկանիշները: Պետք է նշել, որ շատերն ալերգիկ են այս մրգի հանդեպ: Այնպես որ, խորհուրդ է տրվում սկսել քիչ քանակից:

 


 

Օգտակար է սրտի հիվանդությունների դեպքում։

Ամրացնում է իմունիտետը։

Օգտակար է երիկամների համար։

Հիանալի միջոց է սրտխառնոցի դեմ, հատկապես՝ հղիների համար։

Բանանի կեղեւը օգնում է ազատվել միջատների խայթոցից առաջացած քորից։

Հիպերտոնիա: Շնորհիվ դրանում պարունակվող կալիումի:

 

 

Սթրես: Բանանը գլխավորում է "հակասթրես" մրգերի ցանկը:

Տեսողական խնդիրներ: Բանանում պարունակվում է այդ օգտակար վիտամին A-ն:

Փորկապություն: Շնորհիվ դրանում պարունակվող պեկտինի:

Առողջ ստամոքս: Բանանը ցուցված է ստամոքսի խոց ունեցող մարդկանց: Այն պարունակում է հատուկ ֆերմենտ, որը պաշտպանում է ստամոքսի պատերը: 



loading...
loading...